| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Hani pentunen
|
Lähetetty: 18 07 2009, 14:22 pm Viestin aihe: Hani |
|
|
Olen Hani ja 9vk ikäinen, kuulemma syötävän suloinen bolopentu. Vietän aikaani sisällä ja pihalla leikkien, maistelen kaikkea liikkuvaa ja liikkumatonta. Sammal on suuri intohimoni, se tuntuu ja maistuu kivalta, vaikka emäntäni ei jostain syystä siitä pidäkään Olin eilen saada suuhuni elävän kimalaisen, mutta emäntäni ennätti suureksi harmikseni väliin. Vaikka olen vikkelä jaloistani ja utelias luonteeltani, silti suuri osa päivästäni kuluu vielä unten mailla. Öisin kaipaisin hieman lisää toimintaa, mutta ihmiseni tykkäisivät silloin puolestaan nukkua
Perheeseeni kuuluu 4 ihmistä, kaksi isompaa ja kaksi vähän pienempää, ovat kaikki omituisen karvattomia , mutta silti pidän heistä kovin. Heillä ei ole häntiä ollenkaan vaan kaksi omituista heiluvaa jatketta, joiden päissä on nakeilta näyttävät patukat. Toisinaan pidän niiden mausta ja tuoksusta, en vain saisi kuulemma pureskella niitä liian kovasti, kun niihin sattuu. Itse olen perheeni ainoa nelijalkainen. Vaikka olen vasta näin pieni, osaan jo pujottaa pääni pantaan ja istua sekä pyytää herkkuja kahdella tassulla seisten! Nyt täytyy taas ottaa pienet nokoset, heippa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Bolokuume tassuttelija

|
Lähetetty: 18 07 2009, 19:07 pm Viestin aihe: |
|
|
| Tervetuloa palstalle! Lillan mielestä meidänkin ihmisperheellä on oikein makoisat nakit, mutta vieraiden nakit ne vasta hyvältä maistuukin! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
boloinen Site Admin

|
Lähetetty: 22 08 2009, 6:13 am Viestin aihe: |
|
|
Tervetuloa! Hauskaa lukea kuulumisia!!!  _________________ http://00k9.org/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hani pentunen
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hani pentunen
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
boloinen Site Admin

|
Lähetetty: 14 12 2009, 18:57 pm Viestin aihe: |
|
|
Kiitoksia videolinkeistä ja päivän piristyksestä!  _________________ http://00k9.org/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hani pentunen
|
Lähetetty: 02 01 2010, 20:11 pm Viestin aihe: |
|
|
Eipäs mitäään  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
marjo kuratassu
|
Lähetetty: 23 01 2010, 17:58 pm Viestin aihe: Suolonen vauveli |
|
|
Olipas suloinen tuo Hani vauveli, ihana katsella kun se leikki<3333 _________________ Marjo sekä Tuisku-bolo ja Lumi-coton |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|